מחשבים ניידים מבית HP

2009-04-07 12:05

אני מאוד אוהב את המחשבים של חברת HP, אני יודע שיחסית למחשבים ניידים אחרים הם מאוד ידידותיים, וגם מציעים רכיבי חומרה זהים למתחרים שלהם במחיר מאוד זול ואטרקטיבי. כאשר ניגשים לקנות מחשב נייד לרב מסתכלים על המראה שלו וקצת על מפרט המחשב. אני תמיד מאלה אשר חותרים עמוק פנימה במפרטים, כדי שאוכל לקבל מחשב עם מעבד חזק Core Duo 2, כונן קשיח גדול, זיכרום מ-4 GB ומעלה לפחות. כדי שאקבל את כל המפרט הזה מאוד חשוב שאני אקרא את הפרטים הקטנים שרשומים לצד כל מחשב למכירה בכל קטלוג מוצרי מחשב.

אני ממליץ לכל אחד שמתכוון לקנות מחשב נייד חדש, לעשות בדיוק כמוני כיום יש מחשבים ניידים מקצועיים גם להשכרה, ואם אתם מעוניינים לחסוך את ההוצאה הגדולה שככרוכה בקניית מחשב נייד, א אולי השכרת מחשב היא האופציה בשבילכם. הכי חשוב שתעשו בדיקה ותקראו ביקורות על מחשבים ניידים ברשת לפני שאתם רצים להוציא אלפי שקלים על מחשב ניידי כזה או אחר. ההמלצה שלי היא לקנות מחשב HP מכמה סיבות עיקריות, אשר ביניהן אחריות מלאה, מחשב שנראה סקסי, מעבדים חדשים של אינטל, אופציות מולטימדיה מתקדמות מאוד, רמקולים חבל"ז, כרטיסי מסך של nVidia לביצועי משחקים סוף הדרך ועוד.

—————

קודם