לוחות דרושים למשרות הייטק בחברות סלולר

2009-08-02 12:51

כל אחד מאיתנו רוצה מקום עבודה שכיף לעבוד בו, ולא כל מקום עבודה הינו גוגל. אתרי לוחות דרושים באינטרנט מציעים שפע של משרות פנויות בתחום ההייטק עבור מתכנתים, אנשי DBA, משרות עבור סטודנטים למדעי המחשב, מהנדסים מקצועיים אשר מחפשים עבודה בחברות הייטק בפרוייקטים גדולים ומאתגרים כדי לצבור ניסיון תעסוקתי מוביל בתחום ההייטק. אני התחתי את עבודתי כמתכנת דוט נט 3.5 בטכנולוגיה של חברת מיקרוסופט. לאחר מכן צברתי ניסיון של 3 שנים בתכנות בשפת תכנות PHP 5 ובכתיבת שאילתות SQL מורכבות מול Databases של Microsoft SQL 2005 ו- 2008 וכמו כן גם שאילתות מול בסיסי נתונים של MySQL. חיפשתי לעבוד במשרה של מתכנת בכיר או מנהל פרוייקט בחברת הייטק גדולה. לאחר שנה של חיפושים ושימשו באתרי משרות ברשת, התקבלתי למשרה בחברת הייטק גדולה. כיום אני עובד במשרה מלאה, 5 פעמים בשבוע בשכר גבוה.

חיפוש משרה בלוחות דרושים עבור עבודת בכירים או מהנדסים שסיימו את ללימודיהם באוניברסיטאות מובילות כמו אוניברסיטת בר-אילן או אוניברסיטת תל-אביב, זה לא עבודה קלה. אני הייתי משלם לאתרי דרושםי אשר מתמחים בתחום ההייטק, מאות שקלים מידי חודש כדי שסוכן חכם אשר נמצא באתרים שלכם, ישלח לי הצעות עבודה אונליין ישירות לאימייל שלי.. ף משרות למגזר הדתי, משרות במשרה חלקים או מלאה, עובודות לנוער ועבודות זמניות לחופש הגדול. בפורטל AllJobs ופורטל דרושים, יש שפע של היצע עבור מי שמחפש לוחות דרושים למציאת עבודה אונליין בחינם. יש אתרים אשר הינם בתשלום וצריך לשלם דמי מנוי חודשיים, ויש אתרים של דרושים שההרשמה שם הינה חינם. אלה בתשתום לרב הינם יותר איכותיים, ואתם תקבלו עבודות יותר טובות, כי חברות הייטק גדולות עובדות עימם. ידידה שלי היא מתכנתת, היא חיפשה  ממשרה מלאה בחברת סלקום, אורנג' או פלאפון. היא מאוד רצתה לעבוד בחברה סלולרית, שם יש תנאים מאוד טובים, מזנון אוכל, חדרי כושר והרבה פינוקים לעובדים שלהם. חוץ מזה שהיא רצתה שכר שיתאים לכישורים שלה, וחברה שיכולה לשלם שכר כזה היא חברה סלולרית כמו אורנג' פרטנר. כיום היא עובדת בחברת פרטנר-אורנג' במשרה של מנהלת פרוייקטים של תוכנה ב-WAP.

יש גם משרות לא רק של הייטק בחברות אורנג', סלקום או פלאפון. גם יש משרות של נציג שירות, בו עוברים מבחן וסדרה של קורסים ואפשר לעבוד בחברה מובילה עם הרבה אתגרים, עיניין וכמובן שכר טוב ותנאים מעולים כגון: ביטוח מנהלים, פנסיה, נסיעות הלוך ושוב וגם אנשים ברמה גבוהה, אינטיניגנטם כאלו, אתם יודעים. סביבת עבודה דינאמית וצעירה חשובה מאוד לכל אחד. כולנו אוהבים להיות בקשר עם חברים מהעבודה, ויש גם פינוקים וטיולים ביחד. היכ חשוב זה להינות מהעבודה ולמנוע שחיקה. חברות הסלולר כמו אורנג', יודעות ומבינות מהם תנאי עבודה אידיאלים לעובד.חפשו בפורטל דרושים או באתר משרות חמות של AlJobs, שם תמצאו משרות של אורנג'.


בכל הקשור ל-Hightech Jobs, אני עשיתי דרך ארוכה עד שמצאתי עבודה כמהנדס תוכנה מוביל מן השורה. אני ממליץ לכולכם לבדוק את אתר AllJobs ואתר של פורטל דרושים, אשר את שניהם מאוד אהבתי. יש עבודות הייטק באיזורים צפון, כמו בחיפה (אינטל), שרון, מרכז, ירושלים והסביבה, אילת ועוד. משרות אשר פתוחות לכל אחד מכל סוג שהוא כגון

—————

קודם