השכרת אופניים

2009-04-07 12:19

הלכתי לי ברחוב הארבעה בתל-אביב וראיתי שם המון חנויות למכירת אופניים (אופני מירוץ, אופני כביש ועוד..). אני רציתי במאמר זה להמליץ לכם על דווקא על חנות להשכרת אופניים בתל-אביב אשר קרובה מאוד לרחוב הארבעה. חברת רנטסנטר השכרת ציוד שהיא רשת גדולה להשכרת ציוד אלקטרוני ופנאי בישראל. חברת רנטסנטר גם עוסקת בתחום השכרת אופניים לטיולים, אירועים וסתם לשעות הפנאי לכל מי שמחפש להינות או לעשו תספורט עם אופניים של ספורט או אופני שטח מקצועיות.

חברת רנסנטר השכרת ציוד הינה חברה וותיקה אשר משכירה אופניים בתל-אביב זה מספר שנים. אני ממליץ לכם עליה כי אני משכיר אופניים מקצועיות ממנה כבר מספר חודשים. אני אוהב לעשות כושר עם אופני שטח כאשר אני והחברים שלי נוסעים עם האופניים ביחד לטיולי שטח אקסטרים יחדיו.

תבדקו באינטרנט, תחפשו 'רנט סנטר' באינטרנט ואני בטוח שגם אתם תשכירו אופניים מהם, החברה יושבת בתל-אביב ליד מגדלי עזריאלי.

—————

קודם